دستگاه لیبل زن پشت چسب دار چیست؟

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار یکی از تجهیزات و ملزومات اساسی برای بسیاری از کسب و کارها و خطوط تولید است. همان‌طور که می‌دانید لیبل در معنای اتیکت به کار رفته و منظور از آن نوعی برچسب است. از لیبل‌ها برای معرفی محصولات و برخی از مشخصات و یا نمایش قیمت و تاریخ انقضای آن‌ها استفاده می‌کنند و لذا می‌توانید این نشانه‌ها را بر روی مواد غذایی، مواد شیمیایی، دارویی و … مشاهده کنید.

دستگاه لیبل زن نیز عنوان تجهیزاتی است که می‌توانند عملیات لیبل زنی را بر روی محصولات و مواد مختلف به شیوه دستی و یا اتوماتیک انجام دهند. در این مقاله به ارائه مطالبی در زمینه این سیستم‌ها خواهیم پرداخت و نکاتی را در مورد قیمت دستگاه لیبل زن و انواع آن بیان خواهیم کرد. پس اگر شما هم تمایل دارید برای خطوط تولید خود این محصولات را انتخاب و خریداری کنید با ما همراه باشید .

معرفی دستگاه لیبل زن پشت چسب دار

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار را می‌توان مکمل خط بسته بندی‌های محصولات و مواد غذایی و شیمیایی مورد نظر شما در خطوط تولید به شمار آورد. چراکه این محصولات قادرند به صورتی کاملا دقیق و منظم یک لیبل برش خورده را بر روی محصول شما بچسبانند. این سیستم‌ها بر اساس نوع ظرف و نوع بطری خود در انواع متنوعی در بازار وجود دارند.

در واقع یکی از مهمترین نکات پیش از خرید دستگاه­های لیبل زن پشت چسب دار توجه به نوع محصول است. از جمله انواع این سیستم‌ها می‌توان به دستگاه لیبل زن پشت چسب دار گرد و تخت اشاره کرد. از دستگاه لیبل چسبان گرد برای برچسب زدن بر روی ظروف با شکل و شمایل دایره‌ای و یا گرد در خطوط تولید استفاده می‌کنند.

این دستگاه‌ها خود دارای چند نوع مختلف هستند و می‌توان آن‌ها را در گروه بندی لیبل زن دستی، لیبل زن پشت چسب دار یک طرفه و دو طرفه زن، لیبل زن نیمه اتوماتیک، لیبل زن تمام اتوماتیک و یا لیبل زن OPP جای داد.

نوع دیگر این تجهیزات دستگاه لیبل زن تخت پشت چسب دار است که آن را برای برچسب زنی بر روی ظروف با شکل و شمایل تخت یعنی ظروف مستطیلی شکل و یا مربعی مورد استفاده قرار می‌دهند. پس شما می‌توانید بر اساس نوع نیاز و مصارف خود و البته بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید، نوع مناسب این محصولات را انتخاب کرده و به خرید دست بزنید.

پیش از خرید این محصولات باید به نکته مهم دیگری هم توجه داشته باشید که آن هم مراجعه به یک فروشگاه معتبر و خرید این تجهیزات به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب است . از این دستگاه‌ها می‌توانید برای برچسب زنی به انواع مختلف ظروف کتابی، بطری‌های گرد، ظروف پلی اتیلن، ظروف شیشه‌ای، انواع مختلف گالن‌ها و .. استفاده کنید.

قیمت دستگاه لیبل زن پشت چسب دار

خریداران یک دستگاه پیش از انتخاب و خرید آن به عوامل و نکات زیادی توجه می‌کنند. یکی از مهمترین این نکات آگاهی از قیمت دستگاه مد نظرشان است. خرید دستگاه­های لیبل زن پشت چسب دار نیز از این قاعده پیروی کرده و خریداران تمایل دارند قیمت این دستگاه‌ها را بدانند.

قیمت این سیستم‌ها یک نرخ ثابت نبوده و نمی‌توان برای آن‌ها قیمت مشخصی در نظر گرفت. در حقیقت چند عامل و یا فاکتور اساسی هزینه این محصولات را با تغییر مواجه می‌سازد. یکی از مهمترین این عوامل شرکت سازنده و یا برند دستگاه مورد نظر است.

همان‌طور که می‌دانید مجموعه‌ها و شرکت‌های سازنده مختلفی به کار طراحی و تولید انواع مختلف دستگاه­های لیبل زن اقدام می‌نمایند. محصولات ساخته شده توسط هر کدام از این شرکت‌ها از ویژگی‌های مخصوص به خود برخوردار بوده و امکانات و تجهیزات به کار رفته در دستگاه‌ها نیز متفاوت است.

این عوامل به طور حتم قیمت دستگاه لیبل زن پشت چسب دار را با تحول مواجه خواهد ساخت. برخی از برندهای موجود در بازار از سابقه بالاتری برخوردار شده و یا توانسته‌اند اعتبار بیشتری را از آن خود کنند. به طور معمول دستگاه‌های ساخته شده توسط این برندها قیمت‌های بالاتری دارند.

از سوی دیگر قیمت این تجهیزات بر اساس نوع ظرف آن‌ها نیز متفاوت بوده و یک طرفه و یا دو طرفه بودن عملیات برچسب‌زنی نیز در این زمینه اثرگذار است. این سیستم‌ها در انواع مختلف لیبل زن گرد، تخت و .. فراهم شده و به بازار مصرف ارائه می‌گردند. پس بابت خرید هر کدام باید قیمت متفاوتی پرداخت کنید.

خرید دستگاه لیبل زن پشت چسب دار به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب نیز قیمت آن را افزایش خواهد داد. اما با این حال این خرید به صرفه‌تر و مناسب‌تر از خرید این سیستم‌ها بدون گارانتی و خدمات پس از فروش است. چرا که در این صورت خیالتان بابت اصالت محصول و کیفیت آن و قطعات به کار رفته در فرایند تولید راحت خواهد بود و اگر دستگاه و یا قطعات آن‌ها با اشکالی مواجه شوند می‌توانید به راحتی آن‌ها را تعمیر کرده و یا تعویض کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *